به هم نخوردن استقلال و پرسپوليس تا فينال جام حذفي اتفاقي بود

http://u.goal.com/307300/307311_heroa.jpg

فریبرز محمود زاده، مسوول برگزاری رقابت های لیگ که دیروز برگزارکننده مراسم قرعه کشی جام حذفی باشگاه های کشور بود، درباره نحوه قرعه کشی به نکاتی اشاره کرد.

وی در این باره گفت: مراسم قرعه کشی جام حذفی دیروز برگزار شد و ما سعی کردیم مراسم به نحو احسن انجام شود.مهمترین نکته این بود که همه چیز بر اساس قرعه و تصادف اتفاق بیفتد و توازن برقرار شود که خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد.محمودزاده ادامه داد: نمایندگان خبرگزاری ها و سایتها، روزنامه ها و فیلمبرداران و گزارشگران رسانه ملی در مراسم حضور داشتند و اتفاقا نزدیک ما بودند که قرعه ها را برمی داشتیم. فیلم قرعه کشی هم موجود است، در زمانی که بحث قرعه کشی تیم های لیگ برتری پیش آمد، گوی ها در یک طرف و شماره ها هم در طرف دیگر قرار گرفته بودند اما بر حسب تصادف استقلال و پرسپولیس چنین وضعیتی پیدا کردند وهیچ عمدی برای اینکه این دو تیم تا فینال به هم نخورند وجود نداشت. گوی ها که شامل شماره و نام تیم ها بود تقسیم شده بود.

وی در پایان گفت: جام حذفی جام شگفتی هاست و ما دوست داریم این جام جذاب تر باشد و بازی های زیبایی اتفاق بیفتد.ما هم دوست داشتیم استقلال و پرسپولیس زودتر از فینال به هم برسند اما خب قرعه کشی و تصادف باعث شد تا این اتفاق نیفتد. در هر حال دو فصل پیش در جام حذفی استقلال و پرسپولیس پیش از فینال به هم رسیدند و هیچ مشکلی هم پیش نیامد. بر خلاف نظر برخی ما دوست داریم بازیهای جذاب زودتر وارد رقابتهای جام حذفی شود  این جام نام حذفی  را با خود به همراه دارد و همین که با تک بازی ممکن است تیم های بزرگ حذف شوند، این جام را جام شگفتی ها می دانند. در همه جای جهان هم جام حذفی جام شگفتی هاست و فرصتی است تا تیم های گمنام توانایی هایشان را نشان دهند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392 ا 1:6 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.